بیمه خودرو بیمه ای ضروری برای هر دارنده اتومبیل

بیمه خودرو بیمه ای ضروری برای هر دارنده اتومبیل

بیمه خودرو بیمه ای ضروری برای هر دارنده اتومبیل است. بیمه خودرو از رشته های بیمه ای است که به دلیل بیش از نیم قرن فعالیت صنعت بیمه در آن، تقریبا تمامی دارندگان خودرو و رانندگان اتومبیل با آن آشنایی دارند و اطلاعات آن ها در این رشته از بیمه تقریبا بیش از سایر رشته های بیمه ای است.

زندگی کردن به معنای در خطر بودن است. زندگی هیچ کس مصون از خطر نیست. این که برحسب نوع زندگی، شدت و ضعف خطرها و شمول یا عدم شمول آن ها متفاوت است. زندگی در روستا اصولا کم خطرتر و از آسیب های زندگی ماشینی محفوظ تر است. هر چه شهر ها بزرگ تر و گسترده تر و از ماشین بیشتر بهره گرفته شود خطر هم بیشتر و صدمات ناشی از آن وسیع تر می شود. خودرو در همان سال های آغاز سده نوزدهم با پیام رفاه و آسایش وارد زندگی انسان ها شد ولی از همان ابتدا به شکل مشخصی این مهمان ناخوانده همسفری به نام خطر را نیز به همراه خود داشت. خودور امروزه یکی از ابزارهای مورد نیاز زندگی روزمره مردم است و به همین دلیل بیمه آن در بین فعالیت های بیمه ای اهمیت بسیاری دارد. امروزه بیمه خودرو، بیمه ای ضروری برای هر دارنده اتومبیل منظور می شود و بدون داشتن بیمه نامه خودرو به راننده اجازه رانندگی داده نمی شود. اما بخشی که بیشتر رانندگان در آن قصور می کنند بخش بیمه بدنه خودرو می باشد. علت آن را نیز بی فایده بودن یا درصد ریسک و خطا کردن می گذارند که باید گفت این افکار بسیار اشتباه است و بیمه بدنه خودرو می تواند کمک زیادی به فرد در هزینه ترمیم اسکلت و بدنه خودرو کند.

بیمه خودرو، امنیت در رانندگی

با داشتن بیمه خودرو می توانید با امنیت خاطر بیشتر رانندگی کنید و از جهت هزینه حوادثی که امکان دارد به وقوع بپیوندند در امان بمانید. بیمه خودرو یکی از مسائلی است که به صورت اجباری درآمده و بدون داشتن بیمه نامه معتبر حق رانندگی به فرد داده نمی شود. بنابراین با دانستن این بخش می توان به الزام داشتن بیمه خودرو برای هر راننده ای اشاره کرد. در این بین بخشی که کمتر مورد توجه قرار گرفته بیمه بدنه خودرو می باشد که اجباری در داشتن آن برای فرد وجود ندارد ولی باید دانست داشتن بیمه بدنه خودرو مقدار زیادی در هزینه ها و تصادفات جزئی که تنها بدنه ماشین آسیب می بیند می توان صرفه جویی کرد و هزینه خوبی را بابت تعمیر و مرمت این بخش از طرف بیمه گذار دریافت نمود. شرکت بیمه ایران با پوشش دهی مناسب بیمه  و با قیمت مناسب می تواند شما را در این مسیر یاری کند.

اشتراک نوشته

درباره نویسنده

دیدگاه

دیدگاهی وارد نشده است.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد فیلدهای اجباری با علامت مشخص شده اند *