تخفیف بیمه بدنه و انواع آن

تخفیف بیمه بدنه و انواع آن

تخفیف بیمه بدنه در شرکت های مختلف به شکل های متنوعی انجام می شود. برخی شرکت ها تا ۷۰ درصد برای بیمه بدنه تخفیف قائل می شوند به این دلیل قیمت این بیمه نوسانات زیادی دارد. تخفیف عدم خسارت خودرو، تخفیف بر پایه ارزش وسیله نقلیه، تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث، تخفیف خرید بیمه بدنه به صورت نقدی و تخفیف بیمه بدنه ماشین صفر از مهمترین تخفیف های بیمه بدنه خودرو هستند که اکثر شرکت ها آن ها را ارائه می دهند.

انواع تخفیفات بیمه بدنه

تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه یکی از مهمترین این تخفیف ها می باشد که در همه شرکت ها ارائه می شود. هر شخصی که بیمه بدنه داشته باشد و در طول مدت اعتبار آن خسارتی از شرکت بیمه دریافت نکرده باشد می تواند تخفیف بگیرد. تخفیف خرید نقدی یکی دیگر از تخفیفات بیمه بدنه است. بعضی شرکت های بیمه علاوه بر دریافت نقدی، حق بیمه را به صورت قسطی نیز دریافت می کنند. این شرکت ها برای کسانی که هزینه بیمه بدنه را نقدی پرداخت کنند ۱۰ درصد تخفیف در نظر می گیرند.

بسیاری از شرکت های بیمه برای ماشین هایی که صفر هستند تخفیفی روی بیمه بدنه آن در نظر می گیرند. درصد این تخفیف در هر شرکتی متفاوت می باشد. در این تعریف خودرو صفر به خودرویی گفته می شود که کمتر از ۳ ماه از زمان تحویل خودرو از کارخانه گذشته باشد. برخی شرکت ها برای گروه های خاصی نیز بر روی بیمه بدنه تخفیف قائل می شوند مثلا کسانی که حساب بلند مدت دارند، افرادی که هیات علمی دانشگاه هستند و یا بیمه عمر و بیمه شخص ثالث را از همان شرکت گرفته باشند.

یک تخفیف دیگر که بعضی شرکت ها در نظر می گیرند بر اساس تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث می باشد. یعنی اگر راننده ای در طول مدت اعتبار بیمه شخص ثالث از آن استفاده نکرده باشد برای گرفتن بیمه بدنه خودرو به او تخفیف می دهند.

با توجه به توضیحات بالا که در باره تخفیفات بیمه بدنه و انواع آن بیان کردیم شما می توانید با اطلاعاتی کامل به شرکت های بیمه مراجعه کنید و برای خودرو خود بیمه بدنه تهیه کنید. هر چند که در شرکت های مختلف این تخفیفات متفاوت هستند اما شما می دانید که این تخفیفات وجود دارد.

/ بیمه بدنه / برچسب ها: ,

اشتراک نوشته

درباره نویسنده

دیدگاه

دیدگاهی وارد نشده است.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد فیلدهای اجباری با علامت مشخص شده اند *