رازهای موفقیت در صنعت بیمه

رازهای موفقیت در صنعت بیمه

در صورتی که قرار است برای اولین بار در حرفه فروش بیمه نامه وارد بازار کار شوید، لازم است بدانید که شما رد رقابت تنگاتنگ با افراد هم صنف خود هستید و خود شما، مسئول تمام موفقیت ها و شکست های کاری خود خواهید بود. آرزوی هر فردی، موفقیت در فعالیت و کسب کاری است که در پیش گرفته است. اگر می خواهید در بازار داغ فروش بیمه، شما برنده اصلی باشید توصیه می کنیم ادامه این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

رموز اساسی در فروش بیمه

۱-   شخصیت انعطاف پذیری داشته باشید.

در مقاله ای در مورد نحوه برخورد کارشناسان فروش بیمه با مشتریان بیان کردیم که مشتریان شما از نظر رفتاری یکسان نیستند و این شما هستید که باید خودتان را با هر کدام از آن ها وفق دهید تا بتوانید رضایت تمامی آن ها را به دنبال داشته باشید. برای این منظور لازم است شخصیت خود را انعطاف پذیر کنید.

۲-   شرایط کار و زندگی خود را از هم جدا کنید.

یکی از مهمترین شرایط موفقیت در هر حرفه ای، ایجاد تعادل بین زندگی خصوصی و زندگی کاری است. هیچ کدام از این دو نباید با هم همپوشانی پیدا کند. کارشناس فروش بیمه باید به این نکته توجه داشته باشد که تمام طول روز، با مشتریان برخورد داشته و در تعامل با آن ها هستند. تنها یک برخورد بد کافی است تا بهترین مشتریان را از دست بدهند.

۳-   آینده نگری داشته باشید.

کارشناسان بیمه باید این نکته را همواره در ذهن خود داشته باشند که مشتری، تنها برای یک مقطع زمانی و یکبار قرارداد بیمه نخواهد بود بلکه در صورت ارائه بهترین خدمات، تمدید قرارداد انجام می شود که این موضوع، بزرگترین موفقیت برای شرکت بیمه خواهد بود. لذا کارشناسان بیمه در زمان فروش، به ادامه دار بودن تعامل بین خود و مشتریان دقت داشته باشند تا از این طریق بتوانند مشتری خود را در طول سالیان متمادی حفظ کنند.

۴-   مثبت اندیش باشید.

افکار ما دارای انرژی هایی است که اطرافیان را نیز متاثر می کند. در کار خود با دیدگاه مثبت وارد عمل شوید تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

/ بیمه بدنه

اشتراک نوشته

درباره نویسنده

دیدگاه

دیدگاهی وارد نشده است.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد فیلدهای اجباری با علامت مشخص شده اند *